divendres, 17 de novembre del 2017

DIVENDRES 17 DE NOVEMBRE DE 2017

Hola Mariners!!

Aquí us deix l´explicació del que hem fet i après aquesta setmana. També algunes fotos de la festa d´avui. Ho hem passat molt bé!!

1.- MESURA D´ANGLES: Aquesta setmana hem vist que els angles tenen diferent grau d´obertura, i que segons aquesta, poden ser aguts, rectes o obtusos. Hem fet pràctiques de mesura d´angles utilitzant el transportador.

2.- PRÀCTIQUES DE LLENGUA (a partir de les propostes de millora de la meta 1): Hem fet pràctiques de separar els paràgrafs de diferents textos, identificant la idea de cada paràgraf, i també pràctiques de tipus de paraules segons la posició de la síl.laba tònica (agudes, planes i esdrúixoles). La setmana que vé ja aprendrem les regles d´accentuació!!

3.- PROJECTE: També hem avançat la nostra investigació sobre el virot. Aquesta setmana hem vist com és el cos del virot, i hem preparat ja el paper per fer les plomes de la  nostra maqueta!!  També en  Roberto ens ha dut una maqueta feta per ell a casa que ens ha donat bones i originals idees. Roberto, gràcies per la teva iniciativa!!!






4.- CONFERÈNCIA DE NA MARIA B: El dilluns na Maria va fer la seva conferència sobre els sentits. Recordeu-vos de fer l´activitat per dilluns!!


Recordeu també que per dilluns heu de tenir feta l´activitat 2 del quadernet del virot!!

5.- FESTA DE SANTA GERTRUDIS: Mireu les fotos!!  Penseu que també tendreu fotos al bloc de l´escola.





















Per acabar, publiqueu un comentari explicant alguna cosa de la festa d´avui. Bon cap de setmana i fins dilluns!!


22 comentaris:

  1. Bona tarda Mariners ! Soc na Daniela Roig.
    A jo m' ha agradat molt el taller de fang i el del hule. Pero no he pogut veure en Andreu Moreno��.
    Adeu i bon cap de setmana Mariners!!!

    ResponElimina
  2. Bona tarda, soc na Irene, el que mes m'ha agradat de la festa d'avui ha set pintar amb guixos a la carretera i pintar amb permanent les tires de plastic. Ha set molt guay. Tambe m'han fet una entrevista la TEF i tambe a mes gent.
    El problema d'aquest any ha set que no hi havia suficient esmorzar per tots i els mestres s'han tengut que gastar sous per comprar mes menjar.
    Avui m'ho he passat molt be i gracies per la col.laboracio del alumnes de l'escola d'art.
    Adeu i bon cap de setmana.
    Molts de pètons i abraçades de na Irene.

    ResponElimina
  3. Hola mariners...
    Aquest dia el que mes m'ha agradat ha set pintar ha la carretera i pintar al plastic.Nomes esque hi havia molt poc menjar pero per lo de mes a set molt divertit.Fins dilluns,Martina.

    ResponElimina
  4. Hola soc en Roberto el que mes m´ha agradat ha set fe varro amb Oscar mus luen pasat super be i tambe pintan el terra adeu fins dilluns mariners bona tarda

    ResponElimina
  5. Bon dia soc en Victor i a jo el que mes hem va agradar va ser pintar amb guix a l'asfalt i tambe pintar amb carbó. El que menys hem va agradar va ser que hi havia unes persones de 5èB (no vull dir noms) ens perseguien i ens volien pigar perque no voliem estar amb ells. A part d'aixo, les festes hem varen agradar un munt.
    Passeu un bon cap de setmana, Mariners!!
    VICTOR

    ResponElimina
  6. Hola de nou Mariners!! Tinc un problema amb la pagina del virotde SeoBird Life. Em surt que la pagina te un error i que no es pot entrar fins que no s'arregli. Que he de fer?
    Gracies per la teva resposta, Cris!!
    VICTOR

    ResponElimina
    Respostes
    1. Víctor, has provat a entrar a la página directament? No a través de l´enllaç, vull dir. Prova a escriure "pardela balear seobirdlife" a veure si et surt. Si no, ho miram demà a clase!!

      Elimina
    2. A mi em passava el mateix Víctor!!
      Prova amb l'ordinador si ho has intentat amb el mòbil.
      Daniela R

      Elimina
    3. Ho he intentar tot pero no em sortia. Esperc que ho puguem solucionar!!
      VÍCTOR

      Elimina
  7. Hola mariners!!!!
    Jo vaig pasaro molt be divendres pero vaig acabar de pintufa fins els cabells..
    I el en el fang ho vaig super be.
    Bon diumenge a tots

    ResponElimina
  8. Hola marineros soi DANIELA.G.
    A mi lo que me gusto de las fiests fue el barro y pintar en plástico.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Daniela, m´agradaria que escriguessis els comentaris en català!! Així el practiques més. ;)

      Elimina
  9. Hola bon dia mariners sóc Jordi al meu taller que mes m'ha agradat ha estat pintar amb guix. Jordi bon cap de setmana.

    ResponElimina
  10. Bon dia mariners, sóc Xykon. A mi m'ha agradat el Racon de guixos, perque vam fer un gat gegant en el pas de zebra i va ser molt divertit. Fins dilluns

    ResponElimina
  11. Bon dia mariners sóc Xykon a mi m'ha agradat el Racon de guixos perque vam fer un gat gegant en el pas de zebra i va ser molt divertit. Fins dilluns

    ResponElimina
  12. Hola mariners soc en Kenay jo hem vaig pasar tot es dia pintant amb guixos
    Va ser molt guay 😎😎😎

    ResponElimina
  13. Hola mariners a jo l'a activitat que mes m' a agradat a set pinta en pape continio i demunt de plastics i tan be amb gixus el terra a set molt guay . jo pens que el culo de les plomes del virot nos an quedat ben chules de zoe

    ResponElimina
  14. bona tarda mariners soc na Laura a jo el que mes m'ha agradat a set fer fang a set molt divertit

    ResponElimina
  15. Hola soy na sónica a jo el que mes me a agradat a set el raco de pintar tires de plastic
    Fins dijuns

    ResponElimina
  16. bona tarda soc Rodrigo, estuve en divrses ativitats i una d´ellas va ser fer un pas de vianants que sembles pell de zebra amb guix i carbo

    ResponElimina
  17. jo gafaria la puta de els guants(que son els dits) i le faria com gurrets de llana. soy yoel

    ResponElimina