dijous, 2 de novembre del 2017

DIVENDRES 3 DE NOVEMBRE DE 2017.

Hola Mariners!!

Ja estam al mes de Novembre!! Aquesta setmana hem acabat la meta 1 i hem començat ja la meta 2.

1.- FINAL DE LA  META 1: Hem fet la prova de matemàtiques, i hem continuat fent cartells per penjar a la paret sobre les coses que hem après a la meta 1. Així ho tendrem disponible per consultar quan ho necessitem.
També hem arxivat totes les feines de la meta 1 i hem fet un cercle per parlar de coses que hem de millorar a la meta 2. Ens hem marcat 2 objectius que tothom ha de superar:

-Aprofitar i gestionar millor el temps de feina a classe.
-Millorar el to de veu.







-Ahh!! I hem començat a fer una activitat nova: els kahoots!! És una aplicació que ens permet respondre preguntes d´un qüestionari a través de l´ordinador. Ens ha encantat, però també hem estat una mica nerviosos per voler respondre molt ràpid les preguntes!





2.- TRENCADA DE FRUITS SECS: El dimarts 31 vàrem fer una sortida al bosc de Es Collet. Va ser una caminada una mica més llarga del que estàvem acostumats, però vam poder amb ella. Alguns companys de sisè van fer recollida de fems del bosc, i està previst que ho comentin al pròxim ple municipal infantil, a veure si es poden adoptar mesures perquè el bosc no estigui brut.
Nosaltres coneixem la importància d´evitar la contaminació al bosc, i les conseqüències que pot tenir.
Ah!! També vam menjar bunyols!!














3.- INICI DE LA META 2: La meta 2 consistirà a preparar la maqueta i eslògan per al concurs de la Setmana de la Mar.

Després de la sortida a Formentera vam decidir que maquetarem un VIROT, que és un au marina en perill d´extinció. La setmana que vé començarem a cercar i registrar informació sobre aquest animal.

També hem de tenir en compte les dimensions de la maqueta: no pot superar el tamany d´un prisma rectangular de 30 x 20 x 20 cm, així que hem començat mirant què és un prisma rectangular i construint models de prismes rectangulars de 30 x 20 x 20 utilitzant paper per reutilitzar i plastilina.
Aquesta activitat l´hem feta en petit grup. Se´ns ha donat així de bé!!













Per últim, hem estat pensant què hauríem de saber / saber fer per aconseguir l´objectiu de la meta 2, i hem fet un llistat. El dilluns el penjarem a la paret de l´aula per anar-lo seguint.

Això és el que ha donat de sí la setmana!!  No oblideu anar avançant el treball del llibre de lectura i les conferències!!  El dilluns començam amb la conferència de na Daniela R.

Bé, parlant de conferències, he vist que alguns dels que us he apuntat ja a conferències heu repetit tema. Hauríeu de revisar la graella i pensar si podeu canviar de tema. Quanta més varietat, més coses aprendrem!!  Aquí  teniu la graella i el llistat de temes. Feu una ulladeta!! Els alumnes que encara no us heu apuntat, us hauríeu d´apuntar ja!

PER VEURE LES DATES, NOMS I TEMES DE LES NOSTRES CONFERÈNCIES PIQUEU AQUÍhttps://docs.google.com/document/d/11i20Io3SVLwephCnHrgPPBnIY2HvolOILhydOD7wI_E/edit?usp=sharing.


PER VEURE EL LLISTAT DE POSSIBLES TEMES PIQUEU AQUÍ.
https://docs.google.com/document/d/11i20Io3SVLwephCnHrgPPBnIY2HvolOILhydOD7wI_E/edit?usp=sharing


Aquest cap de setmana publiqueu un comentari explicant una activitat de la setmana que us hagi agradat fer i per què.  Gràcies!!

I mireu aquesta pàgina que he trobat sobre maquetes d´aus. Potser ens pot donar alguna idea!!

PER VEURE IDEES SOBRE MAQUETES D´AUS PIQUEU AQUÍ.


30 comentaris:

  1. Bona tarda Mariners divertits ! Soc na Daniela R.
    A jo les activitats que més m'han agradat han set racons i fer el prisma de 30x20x20cm. Fer el prisma rectangular m' ha encantat per que a jo m' agrada fer manualitats, coses creatives, ... I racons m'ha agradat molt per que ha periodistes estam fent un diari fet per nosaltres.
    Que passeu un bon cap de setmana i fins dilluns.

    ResponElimina
  2. Bona tarda soc en Victor i a jo l'activitat d'aquesta setmana que mes m'ha agradat a set el kahoot. M'ha agradadt molt perque era la primera vegada i estaven molt alterats i era molt divertit perque tenies que respondre les preguntes en nomes 20 segons!!
    Passeu un bon cap de setmana, Mariners!!
    VICTOR

    ResponElimina
  3. Hola soc ROBERTO i ajo m´agradat la actibitat que em fet aquets mati lude el prima rectangula fins el dilluns mariners

    ResponElimina
  4. Bon dia mariners Som en Toni
    A mi el que mes m'ha agradat ha set lo de kahoot i racons perque estam fent un diari amb apartats fets per nosaltres oci i cultura noticies esports bueno ja ho voreu i tenc una ideea per fer el virot amb compte de poliespan amb boles de suro perque al poliespan no se li pot donar forma i despres el que havies dit tu Cris de lo de les ales fetes amb goma eva i enganxar-ho amb un fil.
    Bon Cap De Setmana Mariners.
    Toni.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo tambe estic d'acord amb tu, Toni. A jo tambe em varen agradar els racons, sobretot perque la setmana passada varem anar al Bar Costa a veure unes obres d'art. Em vaig sorprendre un munt de lo boniques que eren!!
      VICTOR

      Elimina
  5. Bona tarda, soc na Irene,les activitats que mes m'ha agradat d'aquesta setmana han sigut el joc kahoot, ha sigut molt guai perque tenies que respondre preguntes que ens posava na Cris.
    Tambe fer un prisma rectangular de 30x20x20 perque m'encanta fer manualitats i ha set molt divertit, ens ha quedat molt be a tots, pero alguns s'han destruït.
    Per ultim m'està agradant molt el racó de ràdio per què estem fent entrevistes a algú i ho estem gravant.
    Adeu i fins dilluns mariners i tambe capitana riallera.
    Que us vagi be el cap de setmana.
    Molts de petons i abraçades de na Irene.

    ResponElimina
  6. Bona tarda, soc na Irene, les activitats que mes m'ha agradat d'aquesta setmana han sigut el joc kahoot, ha sigut molt guai perque tenies que respondre preguntes que ens posava na Cris.
    Tambe fer un prisma rectangular de 30x20x20 perque m'encanta fer manualitats i ha set molt divertit, ens ha quedat molt be a tots, pero alguns s'han destruït.
    Per ultim m'està agradant molt el racó de ràdio per què estem fent entrevistes a algú i ho estem gravant.
    Adeu i fins dilluns mariners i tambe capitana riallera.
    Que us vagi be el cap de setmana.
    Molts de petons i abraçades de na Irene.

    ResponElimina
  7. Bona tarda, soc na Irene, les activitats que mes m'han agradat d'aquesta setmana han sigut el joc kahoot, ha sigut molt guai perque tenies que respondre preguntes que ens posava na Cris.
    Tambe fer un prisma rectangular de 30x20x20 perque m'encanta fer manualitats i ha set molt divertit, ens ha quedat molt be a tots, pero alguns s'han destruït.
    Per ultim m'està agradant molt el racó de ràdio per què estem fent entrevistes a algú i ho estem gravant.
    Adeu i fins dilluns mariners i tambe capitana riallera.
    Que us vagi be el cap de setmana.
    Molts de petons i abraçades de na Irene.

    ResponElimina
  8. bona tarda soc Rodrigo al que mes ma agradat da tota la setmana a set anar ala trencada per que em jugat i menjar amb tots els companys

    ResponElimina
  9. Hola Mariners!!Per yo les activitats que mes hem van agradar varen ser, quan varem fer el prisma rectangular de 30x20x20cm, el joc de "KAHOOT" y la excurcio que varem fer. Adeu i bon cap de setmanaMariners!! Violeta 5éA

    ResponElimina
  10. Hola sóc Jordi a jo l'activitat que més m'ha agradat ha estat el Kahoot ha estat molt divertit però crec que ens hem posat una mica nerviosos per repondre les preguntes ràpidament i m'agradaria tornar-ho a provar. Jordi bon cap de setmana.

    ResponElimina
  11. Hola Mariners per jo les activitats que mes hem van agradar van ser fe el prisma rectangular la trancada de fruts secs racons i lo que mes el joc de kahoot fins dilluns mariners bon cap de setmana de Zoe

    ResponElimina
  12. Hola Soc en Pablo a mi magradat fer el KAHOOT i tambe él prisma rectangular de 30x20x20 cm i tot lo que Em fet estus dies adeu mariners fins dilluns !!!

    ResponElimina
  13. Hola soc en Kenay a jo m'agradat molt la surtida de la trencada de fruits secs per que nos haremos divertir molt i tambe el kahoot pero estabam total molt nerviosos.

    ResponElimina
  14. Hola marines soc en JOAN.
    A mi m'agrdat la excursio, racon, Kahoot i els cartells de la meta 1, per que a set divertit provar a fer cartells amb persones difernts.
    També m'agrdat el Kahoot per que es divertit i has de contestar a les preguntes ràpidament.
    Fins dilluns.JOAN

    ResponElimina
  15. Bona tarda!!
    L'activitat que mes ma agradat a set...
    fer el rectangle de 30x20x20 tanbe la trenacada de fruits secs i el que mes "KAHOOT".Fins dilluns mariners;)

    ResponElimina
  16. Lo que me ha gustado ha sido el Kahoot por que hemos recordado cosas e incluso hemos aprendido y nos hemos divertido mucho.
    Soy DANIELA.G.

    ResponElimina
  17. Bona tarda Mariners!!
    He trobat una pagina que penso que ens podria anar be per fer el projecte de la Setmana de la Mar.
    https://www.seo.org/ave/pardela-balear/
    Esperc que ens sigui util!!
    VICTOR

    ResponElimina
    Respostes
    1. Victor la pagina web la he mirat i esta molt be. Toni Fins dilluns

      Elimina
    2. Moltes gracies Victor!!!
      Soc en Pablo

      Elimina
    3. Sí!! Ja tenia pensat treballar aquesta página. Aquesta setmana farem un quadernet d´investigació sobre el virot i l´haurem de consultar. Gràcies per la vostra iniciativa!!

      Elimina
  18. Per cert Cris amb quanta antelació hem de mostrar-te el guió? Com ho has posat al document...
    VICTOR

    ResponElimina
    Respostes
    1. Et refereixes al guió de la conferencia? Quan comencis a preparar-la, fes el guió i mostra-me´l. Si tenc alguna idea per ajudar-te a ampliar-lo o modificar-lo, te la donaré. I si pens que està a prou bé, et diré que vagis endavant!!

      Elimina
    2. Vale gracies!! Jo ja tenc el powerpoint acabat, nomes em falta la part practica. Dema dure el pen i t'ho ensenyare.
      VICTOR

      Elimina
  19. A jo el que mes m'ha agradat a set kahoot perque hem repasat mentre ens divertiem i tambe la trencada aunque fos molt cansada. Moltes abraçades i fins dema.Lauraaa

    ResponElimina
  20. Me a encantat fer la excursiò de la trencada de pinyons:
    perquè Maria.f, Laura, Lorena i jo vàrem fer un banquet de fruits secs.

    ResponElimina
  21. Hola mariners jo me a agradat la truncada de Pistons per que e jugat molt amb els meus amics
    SÓNICA

    ResponElimina