divendres, 3 de novembre del 2017

Estimades famílies dels Mariners:

El motiu d´aquesta nota és comentar-vos algunes coses respecte de la valoració de la meta 1 que us vaig donar ahir.

Normalment, a mesura que treballam, prenc anotacions i observacions que m´ajuden a saber en què han de millorar els alumnes, per aprofundir o seguir practicant. M´interessa saber les possibilitats de millora, més que les coses que ja feim bé.

Les valoracions que vosaltres heu rebut estaven escrites per aprofitar-les jo, i així ho vàrem parlar ahir a classe, amb els boixos i boixes. Nosaltres consideram que les errades i les coses que no surten bé són el punt de partida per aprendre més. Sabem que equivocar-nos i tenir coses a millorar és fantàstic, i que si fóssim perfectes ja no ens caldria venir a escola.  Ho entenem així!!

Jo no tenia pensat donar notes pels boixos al final de la meta 1, tot i que sí que havíem valorat junts quines coses de llengua, mates, projectes i actituds encara hem de seguir practicant. Ells ho saben!! Però em van demanar tenir-ho per escrit i vaig considerar que ho podien tenir i compartir-ho amb les famílies.

No es tracta que penseu que els vostres fills van malament, aquesta no és la idea en absolut!! Tots i cadascun dels vostres fills i filles milloren i fan moltíssimes coses bé, que són reforçades i valorades a diari. El que passa és que en aquest full només apareix escrit el que pens que han de reforçar o millorar més. Si aquest fet us ha dut a pensar que els infants van malament a classe i que no estan millorant a prou, us deman disculpes sincerament!!

Avui ho hem parlat a classe i crec que ells estan tranquils. Les notes de final de trimestre no ens importen tant... i és una llàstima que ens les facin posar. Nosaltres venim a escola a aprendre a partir de tot allò que encara no ens surt tan bé, inclosa jo.

Us torn a demanar disculpes pels malentesos creats. Estic a la vostra disposició en horaris de tutoria!!

Cris.


9 comentaris:

  1. Hola Cristina som na Lucia sa mama d'en Pablo i per sa meua part em pareix molt be lo que has fet . Moltissimas gracies !!

    ResponElimina
  2. Hola Cristina sóc en Pep es pare de na Daniela R, gràcies per observar el que es pot millorar de sa meva filla, no vull que sigui perfecte. Gràcies per la teva atenció.

    ResponElimina
  3. Hola Cristina ,sóc Raquel ,la mama de Jordi ,per la meva part tampoc a cap problema ,és més estic totalment d'acord amb la teva valoració sobre el que ha de millorar Jordi. Gràcies

    ResponElimina
  4. Gràcies per respondre i mostrar la vostra opinió, famílies!!

    ResponElimina
  5. Hola soc la mare d'en Víctor i tambe estic d'acord amb les teves opinions. Per nosaltres esta perfecte.
    Moltes gracies Cris!!

    ResponElimina
  6. Hola Cris!!!
    Soc na Sonia sa mama den oscar,per jo esta be q ens digues les coses q podem fer per ajudar als nostres fills i saber com van per poder ajudarlos i per que millorin lo mes posible.
    Gracies i bon diumenge

    ResponElimina
  7. Gràcies Cristina, és genial tenir aquesta via de comunicació i poder parlar obertament de tot. Estem molt contents amb la feina que fas!!

    ResponElimina

  8. Hola sóc Xykon.
    A mi m'ha agradat la conferència de Daniela R. perquè deia molta informació sobre les plantes autòctones de les Illes Balears on vivim nosaltres.

    ResponElimina