dimecres, 13 de juny del 2018

DIVENDRES 15 DE JUNY DE 2018


Mariner@s!!!  Esgotant els darrers dies de curs!!

Aquesta setmana hem presentat els treballs sobre els llibres de lectura. Els treballs pràctics són molt originals i creatius!! Esper que hageu descobert noves idees per futures maquetes!!
També hem fet rúbriques per avaluar els resums i els treballs pràctics.










Una altra cosa que hem fet ha estat la conferència d´en Roberto sobre EL APARATO CIRCULATORIO. El que ens ha explicat ho podrem aprofitar per les exposicions orals sobre la funció de nutrició que farem el dilluns que vé!!!

PER TORNAR A VEURE LA CONFERÈNCIA D´EN ROBERTO PIQUEU AQUÍ.



En tercer lloc, hem començat i avançat les presentacions per DOCUMENTAR el que hem fet en aquest trimestre o en aquest curs. Hem fet la de matemàtiques, la de conferències i la de projecte. També hem començat a fer una autoavaluació de les nostres actituds durant el curs.




Ah!! I ahir dijous vàrem tenir la darrera sessió de RACONS!!  No ens ha donat temps d´acabar la tercera ronda, però hem fet el que hem pogut.

Bé, i també el dimarts va tornar en Víctor després de la seva operació als peus. L´hem rebut amb moltes ganes, i ara ens disputam la conducció de la seva cadira de rodes...





COSES A RECORDAR:

-Per dilluns: (els que encara no ho heu dut): documents programa de reutilització + autorització sortida a Formentera.

-Per dilluns: acabar i preparar exposició oral treball funció de nutrició + entregar documentació de projecte.





12 comentaris:

  1. Hola mariners, m'agradat la conferencia de en Robert i ei apres coses de el Aparat circulatori. Maria Bibiloni

    Adéu Mariners i La Capitana!!! Fins demà

    ResponElimina
  2. Hola mariners, aquesta setmana per jo a estat be i no em tingut molts de deures.

    Adéu Mariners i la Capitana!!! Fins dilluns.

    ResponElimina
  3. Bona tarda Mariners! Sóc na Daniela Roig.
    A mi m'ha agradat molt fer la documentació i l'última sessió de racons.
    Adéu i bon cap de setmana Mariners!
    P.D: Vull demanar-li perdó a en Roberto per haver de sortir a la seva conferència. Ho sent-ho!

    ResponElimina
  4. Bona tarda Mariners!! Sóc en Víctor!!
    A jo el que mes m'ha agradat de la setmana ha set l'ultima sessió de racons (l'unica cosa va ser anar a gravar perque era un poc dificil...)
    Passeu un bon cap de setmana, Mariners!!
    VICTOR

    ResponElimina
  5. Bon dia mariners soc en Kenay i a jo m´agradat racons per que m´agradat molt periodistes.

    ResponElimina
  6. Hola mariners sóc Jordi la conferència de Roberto em va agradar molt i em va ajudar molt per fer el treball de funció de nutrició, la darrera sessió de racons va ser molt divertida. Bon cap de setmana Jordi.

    ResponElimina
  7. Tinc moltes ganes de que acabi el curs I de què començi l'estiu

    ResponElimina
  8. Hola mariners, jo tenc moltes ganes de que acabi la escola i que comencin les vacanses, em fa pena que en XYKON se envagi de la escola. Maria Bibiloni

    Adéu Mariners i la Capitana!!! Fins demà

    ResponElimina
  9. Gràcies pels vostres comentaris, Mariner@s!!! Cris

    ResponElimina
  10. Hola Mariners, a jo racons m'agradat molt.Maria Bibiloni

    Adéu Mariners i la Capitana!!! Fins demà

    ResponElimina