dijous, 21 de setembre del 2017

Hola Mariners Divertits!!

Benvinguts al blog de la nostra classe un curs més!! Esper que ens sigui útil a tots i que puguem intercanviar opinions, informació,... Animeu-vos a participar!!

El principi de curs l´hem dedicat a realitzar activitats relacionades amb el MEDI AMBIENT:

-Joc d´orientació per trobar pistes i formar paraules relacionades amb L´AIGUA, L´AIRE, EL RELLEU I ELS BOSCS.
-Produccions artístiques (escultures, quadres, mòbils,...) utilitzant material natural i de reciclatge.
-Sortida al restaurant Es Jardins de Fruitera per visitar una instal.lació de plaques solars.

Totes aquestes activitats les hem fet en grups d´alumnes de cinquè i sisè.

A partir d´aquestes activitats començarem a treballar sobre el projecte la semana que vé!! Ja us explicaré en què consistirà la feina!

També hem elaborat el GUIÓ DE TREBALL de la META 1. Ens hem marcat com a objectiu "organitzar la nostra aula i el nostre grup", i ja hem fet les següents activitats:

-Cartellet del penjador del passadís (hem après els elements de les circumferències i a manejar el compàs).
-Decidir el nom de la classe (per cert, ben curtet!!  ;)
-Preparar els separadors de l´arxivador.
-Escriure l´horari (hem après com centrar una figura dins una altra i hem fet molts mesuraments amb la regla).
-Decidir els delegats de classe (en Víctor i na Irene ens representaran!).

Aquest cap de semana teniu els següents encàrrecs:

-Fer el full de pràctica de mates (operacions combinades amb decimals).

-Revisar el full sobre els temes de les conferències i decidir 2 temes que us agradaria fer (decidiu 2 temes per evitar repeticions, però només n´haureu de fer un!!!).

Recordeu que no podeu escollir el tema de ELS ECOSISTEMES perquè el treballarem a classe com a principi del projecte de la Setmana de la Mar, i que els temes d´ història els vàrem treballar el curs passat.

També podeu anar pensant una data per fer la vostra conferència. Començarem la setmana del 16 d´Octubre!


Finalment, m´agradaria que proveu a publicar un comentari explicant les vostres opinions sobre el principi de curs, a veure si el bloc funciona bé!!

Gaudiu de les fotos i fins la propera setmana, Mariners!!





















49 comentaris:

  1. Bona tarda Mariners i Marineres !!!!
    Soc na Daniela Roig i fare la meva conferència de Las plantas el tema plantas autoctonas de las Islas.
    Graciès a tots i que tengueu un bon cap de setmana.

    ResponElimina
  2. Bona tarda soc en Victor i a jo el principi de curs esta anant bastant be perque en 1 setmana em apres un quart de que varem aprendre l any passat a les mateixes dates. Aixo era perque gastavem temps parlant des conflictes, feiem molts de cercles, etc. Pero aquest curs li donarem mes "canya" i anem a aprendre tot el que puguem.
    Passeu un bon cap de setmana, Mariners!!
    VICTOR

    ResponElimina
  3. Per cert, el meu tema de conferencia es el numero 35 (Electricidad. La corriente electrica. Circuitos electricos).
    Tambe tenc una pregunta relacionat amb el tema de l horari. Ja que hem apres com centrar un rectangle podem passar-ho a ordinador i despres imprimir-ho?
    VICTOR

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Víctor!! Clar que el podeu passar a ordinador!! Així també practicareu com fer una taula, amb files i columnes. Ah, i farem alguna pràctica més de com centrar figures, així ho agafarem millor!!

      Elimina
  4. m'agradat molt aquesta primera semana ha set molt divertida.

    ResponElimina
  5. HOLA MARINERS SOC EN KENAY A MI M´AGRADAT MOLT AQUESTA SETMANA TENIA MOLTES GANES DE VEROS A TOTS I ME HO E PASAT MOLT BE

    ResponElimina
  6. NO SE DE QUE VAIG A FER LA CONFERENCIA PERO LLO VULL FERLA DEL ANIMALS DE EXTINSIOP KENAY

    ResponElimina
  7. Jo crec que aquesta setmana a set molt divertida.

    Sónica

    ResponElimina
  8. Per cert bull fer el tema de la conferencia 42

    Sónica

    ResponElimina
  9. Hola de nou!! He canviat d idea amb respecte a lo de les conferencies. Crec que fare el numero 46.
    VICTOR

    ResponElimina
  10. em a agradat molt aquesta setmana per que van aprendre les circumferencies,coneixer nous professors i continuar fent amics.

    ResponElimina
  11. Bona tarda mariners jo vull fer la confèrencia 54 la intervencion humana en el medio i per jo el que mes m'agradat aquesta setmana ha set l'excursió al restaurant els jardins de fruitera i l'educació física.TONI. A D E U

    ResponElimina
  12. AQUELL ES EN RODRIGO PERQUE CONEIXER NOUS PROFESORS TE QUE SER EN RODRIGO

    ResponElimina
  13. Bona nit !!!
    Cris tenc 2 preguntes:
    Puc posar també plantes autóctones marines o només terrestres ? I
    les plantes de les Illes Balears no?.
    Adèu i que dormigueu bé.
    DANIELA ROIG

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Daniela!! Pots posar també plantes autòctones marines, i tant que sí!!

      Elimina
    2. Graciès Cris per la teva resposta !!!!!
      Daniela Roig

      Elimina
  14. BON DIA A TOTS, A JO M'AGRADARIA FER LA CONFERENCIA DE ANIMALS PROTEGITS ACUATICS. AQUESTA SETMANA M'HA AGRADAT MOLT PERQUE JA HEM APRES A FER DIVISIONS AMB DECIMALS I ENS HEM POGUT TROBAR DE NOU PERQUE JA VOS TROBAVA A FALTAR. MOLTS DE PETONS I ABRAÇADES DE NA IRENE. FINS DILLUNS.

    ResponElimina
  15. A jo m'ha agradat molt el principi de curs ha estat molt divertit i m'ho he pasat molt bé. A jo m'hagradaria fer la conferencia d'animals protexits aquàtics o d'animals invertebrats i les seves caracteristices. Bon cap de semana. Jordi.

    ResponElimina
  16. Hoa a tots com estau jo estic entre e tema 8 o el 9 encara no hu tenc molt cla, A yo lo que mes m'agradat de sa setmana a set que hem apres moltes coses. BON CAP DE SETMANA!!!!!! A!! SOC LAURA!!!!!!

    ResponElimina
  17. Uy me menjat alguna lletra torn a ser Laura

    ResponElimina
  18. Hola!!!!
    Aquesta setmana m'ho he pasat molt be aprenen la circumferencia aunque em tengut deures ,tenia moltes gaes de tornar a beure als meus amigs fins dilluns.

    ResponElimina
  19. uuuui soc na martina hosento e tengut alguna falta.

    ResponElimina
  20. bona nit mariners!!! soc Rodrigo jo fare la conferencia sobre:
    l'electricidat:la corrent electric i els circuits electrics o la construccio d'un aparato.

    ResponElimina
  21. Hola!!! Som na Maria Ferrer a jo m'agradaria fer el tema 8,els animals verterbrats.bon cap de setmana a tots fins dilluns😘

    ResponElimina
  22. buenos dias: a estado divertido me a gutado volver a ver a mis amigos. yo voy hacer como se puede flotar? y los circuitos eletricos y espero no enfadarme mucho en este curso de 5eA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Yoel!! Has començat el curs molt bé, i veig que poses molta voluntat en gestionar bé les tevés emocions. Pas a pas... ho aconseguiràs segur!!

      Elimina
  23. El principio a sido divertido pero educativo. Daniela.G

    ResponElimina
  24. Hola Mariners!! Estic llegint els vostres comentaris i veig que molts de vosaltres esteu interessats a fer conferències sobre temes que estudiarem aquest curs en el projecte de la Setmana de la Mar i potser també en Agenda 21 i el projecte de Nicaragua. També el racó de ciència de 5é i 6é será sobre electricitat i circuits elèctrics.
    Esper que no us resulti massa repetitiu!!
    Animeu-vos amb altres temes del llistat, així aprendrem sobre temes diferents i variats!

    ResponElimina
  25. Hola marines ami magrada tot lo que Em fet tots els dies... Pablo Bonet planells

    ResponElimina
  26. Hola mariners
    A mi m'agrada la nostra classe pero algu em va posar al meu lloc un cartro amb penes i posava per en Joan.
    No em va agradar, i esper que no es repeteixi.
    Joan

    ResponElimina
  27. Gracies pero la resposta, Cris!!
    Bona nit i fina dema, Mariners!!
    VICTOR

    ResponElimina
  28. Hola soc en Roberto y aquesta setmana m`agradat molt, tambe mágradat molt comenzar educacio fisica amb la Nuria.
    Adeu fins dema mariners.

    ResponElimina
  29. M´ha encantat aquest principi d´escola perquè hem après moltíssim amb els penjadors i l´horari. Zoé.

    ResponElimina
  30. Hola Cristina, el comienzo del cole ha sido muy divertido y me lo he pasado muy bien. Espero que siga así.
    Xykon

    ResponElimina
  31. aqui ay los photos del sabana https://www.google.co.uk/imgres?imgurl=http%3A%2F%2F1.bp.blogspot.com%2F-PZeMonczmY8%2FU3EbAC4n6vI%2FAAAAAAAAACU%2FKxasWuRU0rw%2Fs1600%2FDSC_3424.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.tes.com%2Flessons%2FM9ZJ4NAHm9cs7Q%2Fafrican-savanna&docid=4iVe_5wmKo4LcM&tbnid=EIiPV-HOXDYjJM%3A&vet=10ahUKEwjRzou248nWAhUFWRQKHbLoB-s4ZBAzCAkoBzAH..i&w=1600&h=800&bih=771&biw=1422&q=african%20savanna&ved=0ahUKEwjRzou248nWAhUFWRQKHbLoB-s4ZBAzCAkoBzAH&iact=mrc&uact=8 https://www.google.co.uk/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fphenomena.nationalgeographic.com%2Ffiles%2F2015%2F05%2FAfrica-Herd-660x362.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fphenomena.nationalgeographic.com%2F2015%2F06%2F01%2Fhow-do-african-grasslands-support-so-many-plant-eaters%2F&docid=YOppkpoMrTI_RM&tbnid=UCjapNWjv0bhaM%3A&vet=10ahUKEwj90Zub48nWAhUDtBQKHaMvDN0QMwjOAihUMFQ..i&w=660&h=362&bih=771&biw=1422&q=african%20savanna&ved=0ahUKEwj90Zub48nWAhUDtBQKHaMvDN0QMwjOAihUMFQ&iact=mrc&uact=8 https://www.google.co.uk/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fwww.walldevil.com%2Fwallpapers%2Fa52%2Fworld-africa-background-screensaver-wallpaper-african-pictures-savanna.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.walldevil.com%2Fafrican-savanna-wallpaper-184689%2F&docid=b5hfK04ybZ8SHM&tbnid=CxsAN6IsXnn2eM%3A&vet=10ahUKEwj90Zub48nWAhUDtBQKHaMvDN0QMwiwAig2MDY..i&w=1920&h=1200&bih=771&biw=1422&q=african%20savanna&ved=0ahUKEwj90Zub48nWAhUDtBQKHaMvDN0QMwiwAig2MDY&iact=mrc&uact=8

    ResponElimina
    Respostes
    1. jfoooofhavñouhvuheiugyuñ7up9y3rwru9hiñ7uihrwpiuhgrp79yryp3gyprhup5375755575 joan r4g87777r59999999994t mal

      Elimina
  32. yo voy acer la meva conferencia de Los animales vertebrados: tipos y características.

    ResponElimina
  33. Bondia mariners abui aset un dia ,molt divertit perm i esperu que tambe per vusaltres

    ResponElimina
  34. Pudriam pusa les taules mirant ala pantalla dillita.
    Xykon

    ResponElimina
  35. Yo no cambiaria res me pareix tot molt bé i no cambiaria la distribucio dela classe .Jan:)

    ResponElimina
  36. Hola mariners, jo me ho he pasat molt be sobre tot amb la visita dels jugadors de basquet. Fins dilluns.
    JOAN.

    ResponElimina
  37. Jo les deixaria com estan perquè podem veure tots bé la pizarra.Jordi

    ResponElimina
  38. Bona tarda soc el Rodrigo jo opino que es podrien fer 2 grups de 6 companys i 2 grups de 7 companys i cada grup de taules i cadires formant quadrats, bon cap de setmana,

    ResponElimina
  39. hola a tots som na maria ferrer jo crec que no cambiaria res per que veim tots la pissarra i la pissarra digital

    ResponElimina
  40. m hencantat aquestos dies per que aprenem moltisim jo crec que si ara estam apren mes tart aprendrem moltisim

    ResponElimina