divendres, 4 de maig del 2018

DIVENDRES 4 DE MAIG DE 2018

Estimats Mariner@s!!!

Aquesta setmana ha estat molt curteta!!!  Aquestes són les activitats que hem fet:


1.- SORTIDA DIA A LA MAR: El dimecres vam anar al Club Nàutic de Sant Antoni a fer la sortida Dia a la Mar, com a premi per la nostra maqueta "VIRET".

En primer lloc, vam assistir a una classe teòrica sobre les parts d´un vaixell, i també vam aprendre a fer nusos mariners.

Després, vam sortir a navegar. Feia un dia perfecte per iniciar-nos en la navegació "a gamba" i "a zodiac". Divertidíssim!!!!



















2.- SEGONA SESSIÓ DE LA TERCERA RONDA DE RACONS: Aquesta setmana m´agradaria que publiquéssiu un comentari explicant les vostres impressions sobre el racó que esteu fent!!




3.- SESSIÓ DE "RESOLDRE DUBTES" : Ens hem ajudat entre tots a resoldre els nostres dubtes i problemes sobre el goconqr, piktochart, activitat de les etiquetes,...

4.- ALTRES ACTIVITATS, com aquestes:

-Penjar els eslògans sobre tecnologies i prevenció de riscos
-Arxivar activitats
-Practicar els gràfics circulars
-Calcular la quantitat d´ingredients per 50 persones de la recepta escollida per el Congrés Agenda 21: amanida pagesa.
-Practicar el RESUM.



Ah!!! En Yoel, Rodrigo, Jan, Laura, Daniela G, Joan, Óscar i na Sónica han participat del Congrés de Robòtica al Palau de Congressos de Santa Eulària. El dilluns ens explicaran la seva experiència. Esperam que els hagi agradat i hagin gaudit molt!!!


COSES A RECORDAR:

-Dilluns 7: entregar activitat anàlisi etiquetes.     Autorització + sous sortida a Sant Mateu.
-Dilluns 21: entregar treball floridures i hamburgueses. Recordeu que la setmana que vé podreu treballar a classe 3 sessions!!
-11 de juny: entrega treball llibre de lectura (part teòrica i pràctica).




17 comentaris:

  1. Bon dia Mariners! Sóc na Daniela Roig.
    A mi m'agrada molt el racó de Ràdio. Estic aprenent a gravar i a ser tècnica de so.

    ResponElimina
  2. Hola Mariners!!!!
    Jo vaig al racó de teatre, i m'agrada molt per que tenim una historia molt divertida.
    Adéu Mariners!!!
    Violeta

    ResponElimina
  3. Hola mariners!!!
    Jo estic al racó d'artistes, a jo m'agrada el racó però m'han agradat més altres.
    És divertit i aprens d'artistes, escultors... Etc

    ResponElimina
  4. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. Hola mariners. A jo, na Zoe m'està agradant molt el meu racó (periodistes) perquè estem fent moltes coses com: entrevistes , acudits ,notícies nacionals i internacionals,...

    ResponElimina
  7. Bon dia Mariners!! Sóc en Víctor!!
    A jo el racó de radio m'agrada molt peque gravam moltes coses gracioses i tambe algunes gravacions sortiran a Onda Cero!!
    Passeu un bon cap de setmana, Mariners!!
    VICTOR

    ResponElimina
  8. Hola mariners, a jo el racó de artistes em pareix guai per que fas escultures etc... i jo vaig amb na Júlia,Martina i na Laura.MARIA BIBILONI PLANELLS

    ADEU FINS DILLUNS QUE PASEU UN BON CAP DE SETMANA.

    ResponElimina
  9. Bona tarda mariners i capitana, sóc na Irene, jo vaig al racó de teatre, m'està agradant molt aquest racó, perquè és molt divertit i estam acabant d'escriure una obra sobre..., no us la puc dir, perquè serà una sorpresa. De moment estam acabant el guió de l'obra, però crec que l'altre dia ens va dir na Carmèn, que la setmana que ve aprendríem coses noves.
    Adéu i fins dilluns.
    Que passeu un bon cap de setmana.
    IRENE

    ResponElimina
  10. Hola mariners, sóc en David i a jo me esta agrada molt el racó de ciència.Adeu i bon cap de setmana

    ResponElimina
  11. Hola a jo el raco de teatre es molt interesati molt xulo adeu mariners bon cap de setmana.



    ROBERTO

    ResponElimina
  12. Hola mariners sóc Jordi i m'agrada molt el raco que estic fent que és periodistes, és molt xulo i divertit. bon cap de setmana mariners i capitana Jordi.

    ResponElimina
  13. Bon dia Mariners!! Sóc en Víctor!!
    Tenc una pregunta sobre el full d'analisi d'etiquetes que se'm va olvidar dir-ho: A l'exercici 5, on diu: "Representa a través de un gráfico circular el porcentaje de azúcares que tiene este envase de refresco".
    Les dades són:
    -Energia: 105 kcal (5%)
    -Azúcares: 27g (29%)
    Les altres dades són un 0% i si en total té que arribar a 100%, com ho faig? Perquè tan sols tenc un 34%.
    VICTOR

    ResponElimina
    Respostes
    1. Víctor, el percentatge de sucres que conté el refresc és el 29%. Aquest és el percentatge que has de representar!!!
      Recorda o repassa com es feia la regla de 3.

      Elimina
  14. Hola mariners soc en JOAN. FeliÇ dia de la mara!!!!.

    ResponElimina
  15. Hola mariners a mi tambe m'agradat la setmana de la mar. I el que mes m'agradat el Racó d'artistes. Find demà mariners.

    ResponElimina