divendres, 16 de març del 2018

Bon dia Mariners divertits!!!

Aquí teniu un resum del que ha donat de sí la setmana. Na Maria B. i na Daniela R. han escrit el principi de l´entrada!!!

1.-CONFERÈNCIA MARTINA SOBRE "¿COMO SE PUEDE FLOTAR?"

Na Martina va fer la seva conferencia el dilluns dia 12 de Març sobre "cómo se puede flotar".També ens va ensenyar un experiment per comprovar la flotabilitat amb un ou, sal i aigua.Vàrem veure que el ou flotava dins el aigua amb molta sal.






2.-ENTREGA DE TREBALL DEL LLIBRE DE LECTURA: COAVALUACIONS.

Vàrem avaluar les parts escrites i pràctiques dels nostres companys amb l´ajuda d´una rúbrica d´avaluació que vam fer entre tots. La veritat és que tots els Mariners han demostrat una gran creativitat en els seus treballs!!!  Estan fantàstics!!

























3.- LAPBOOK JULI VERNE: 

Estem aprofitant l´obra de teatre que hem vist aquesta setmana per aprendre una mica sobre l´autor de "La volta al món en 80 diez", Juli Verne.

Hem investigat una mica sobre aquest autor i sabem que va viure al segle XIX, a França, i que es va dedicar a moltes coses al llarg de la seva vida. Ha passat a la historia per ser una gran escriptor de novel.les d´aventures, on va imaginar molts objectes que s´inventarien posteriorment, com el cohet, l´helicòpter, etc.

Amb tota aquesta información farem un lapbook en parelles que acabarem la setmana que vé.




4.- OBRA DE TEATRE "JULI VERNE I LA VOLTA AL MÓN EN 80 DIES":  Un únic actor va representar l´obra, i ens va explicar l´aventura d´en Phileas Fogg, l´aposta i algunes anècdotes del seu viatge al voltant del món.









5.- PROVES D´ AVALUACIÓ: 

Aquesta setmana hem acabat les proves de la segona avaluació. Hem fet la tercera prova de fraccions i la prova de conferències.

Mariners, recordeu-vos de dir a les vostres famílies que ja es poden apuntar per recollir els informes!!


6.- RACONS:

Després de moltes setmanes sense poder fer racons, per fi hem tengut una nova sessió!!











8.- ANIVERSARIS: Hem celebrat que na Júlia i na Maria B. ja tenen 11 anys. Felicitats!!




7.- DIADA VOLEIBOL: Avui divendres hem participat d´una jornada de voleibol amb les escoles de S´Olivera, Can Cantó, Sa Real i Sa Graduada. Ens ho hem passat molt bé!!











COSES A RECORDAR:

-Dilluns 19: Entregam l´activitat a partir de la conferència de na Martina (experiments i 3 preguntes).

Mariners, aquesta setmana m´agradaria que publiquéssiu un comentari expressant les vostres opinions sobre la meta 3. La setmana que vé en parlarem!!

Bon cap de setmana i fins dilluns.




16 comentaris:

  1. Bona tarda Mariners!! Sóc en Víctor!!
    Per jo, la meta 3 m'ha paregut que era bastant dificil i que anavem a tenir que lluitar-la si voliem aconseguir l'objectiu.
    Al final ho hem aconseguit sent un equpi i lluitar amb cada repte que s'interposava al nostre cami.
    Passeu un bon cap de setmana, Mariners!!
    VICTOR

    ResponElimina
  2. Hola mariners sóc Jordi per a mi la meta 3 ha estat molt xula i divertida a jo se m'ha passat molt ràpida. Bon cap de setmana mariners Jordi.

    ResponElimina
  3. Bona tarda Mariners! Soc na Daniela Roig.
    A mi la Meta 3 m'ha paregut molt xula i divertida. Tambe m'ha paregut un poc llarga pero no molt difícil.
    P.D: La trobada de volei m'ha agradat molt.
    Adeu i molt bon cap de setmana Mariners!

    ResponElimina
  4. Bona tarda Mariners. Som en Toni.
    Per a mi la meta 3 en principi era molt llarga i molt dificil perquè entraven coses de tot mates, llengua,etc...
    La trobada del volei em va agradar molt perquè vaig conèixer a molta gent nova.
    Bon cap de setmana mariners!!!

    ResponElimina
  5. Bon dia mariners!!Soc en Jan.
    Per a jo la meta tres me ha paregut molt xula pero un poc llarga, amb moltes coses per aprendre pero facil. En la sortida me vaig trovar amb moltes amistats i va ser molt guayy!!Moltes gracies Nuria i Cris.Bona tarda marinerss!!>33

    ResponElimina
  6. Hola mariners soc Yoel.
    La meta 3 a set molt xula i hem apres moltes coses.
    Hem fet exams.
    tambe hem apres moltes coses com fraccions i hem fet moltes sortides la de voleibol hem va encantar.
    von cap de setmana

    ResponElimina
  7. Hola soc en Roberto.

    per a jo la meta 3 a sigut molt xula pero hiavia coses un poc dificils pero cuan les entendies eren facils adeu fins dilluns
























    ROBERTO

    ResponElimina
  8. Hola mariners soc Laura. A jo la meta 3 m'ha encantat!!! Hem apres moltes cosess noves, hem fet moltes excursions,... Pero la veritat se m'ha passat super rapid. Tambe pens que hem millorat com a grup comparat amb l'any passat. L'excursio al voley m'ha encantat a set xulo trobarme amb altres escoles. Felicitats Martina la teva conferencia estaba super interessant. Fins dema mariners!!!

    ResponElimina
  9. Gràcies pels vostres comentaris, Mariners!! En res haurem de decidir com enfocam la meta 4!! Cris.

    ResponElimina
  10. Bona tarda mariners i capitana, jo crec que casi tothom ha posat lo que anava a posar perque com he posat el comentarI massa tard, bueno que crec que la meta 3 a set molt interessat, divertida, xula,... hem apres moltes coses noves de llengüa i sobretot de fraccions.
    M'ha paregut que ha passat volant i per jo no ha set molt dificil.
    Moltes gracies Cris per havernos rebaixat una miqueta mes els deures, aixi no anavem tant apurats.
    La excursio al voley va ser molt divertida, m'ho vaig passar molt be i la obra de Juli Verne va ser molt interessant.
    Adeu marinerS i capitana.
    Fins dema.
    IRENE.

    ResponElimina
  11. Hola mariners soc na sonica a jo la meta 3 me ha paregut un poc dificil pero molt divertida.

    ResponElimina
  12. Hola mariners soc en Pablo , la meta 3 Ma paregut tranquila a vegades i a vegades dificil pero tambe fácil, fins dema mariners

    ResponElimina
  13. Bona tarda, sóc en Rodrigo. A mi em sembla que la meta 3 ha estat molt xula i molt entretinguda, i amb algunes coses una mica difícils i d´altres més fàcils. Fins dilluns, Mariners.

    ResponElimina
  14. Hola sóc na Maria.B, per jo la meta 3 a estat xula pero difícil però hem aprés moltes coses noves com fraccions.

    La sortida de voleibol em va agradar molt per que vàrem jugar amb equip i vàrem jugar contra altres escoles, me ho vaig pasar molt bé.

    El treball de Juli Verne hem sembla molt fàcil i divertit hem aprés moltes coses de la meta 3 lo que mes m' agradat a estat lo de la sortida de voleibol. Adeu mariners divertits i la capitana riallera fins demà Maria Bibiloni Planells

    ResponElimina
  15. Bona tarda soc Rodrigo, la relacio entre l'energia i el canvi climatic es que si tu utilizes energía no renovables aixo afecta el planeta perque contamina pero quan tu utilizes energía que es renovable no contamina i no afecta el planeta. fins dilluns mariners !!!

    ResponElimina