divendres, 10 de novembre del 2017

DIVENDRES 10 NOVEMBRE DE 2017

Per favor, famílies, reviseu els comentaris que els vostres fills publiquen al bloc!!  Darrerament surten moltes paraules lletges i insults, i no ho podem permetre.

També us volia comentar que les entrades del bloc de cada divendres estan pensades perquè, tant alumnes com famílies, pugueu fer un seguiment del que feim a classe, així que estaria bé que també vosaltres li féssiu una ullada.

Per últim, estic demanant als alumnes que escriguin comentaris sense faltes d´ortografia, utilitzant correctors de google (soft català, per exemple), o aplicant les normes ortogràfiques que ja hem treballat a classe, però que costa posar en pràctica a l´hora d´escriure. Us demanaria que els ajudéssiu  també en aquest sentit.

Res més pel moment!!                 Cris.

13 comentaris:

  1. hola es ivan este setmana era muy divertido... ah i una cosa mas no soy el persona que estava yamando vosaltres tontos i todo eso yo no quiero ser enemics a ninguno bale... i estoy asiendo un virot de fusta para la setmana de la mar solo me a comensado hoy creu que var esta acabat en 5 dias... adeu mariners is cris :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. És fantàstic, Ivan. No et preocupis pels comentaris, d´acord? Per jo està clar que no ets tu qui els escriu!! Cris.

      Elimina
  2. ah i una cosa mes mi madre no me a dicho a dicir este cometari :O

    ResponElimina
  3. Hola mariners a jo em pareix que les plumes del virot tendrien que ser de goma Eva pero no sé de quin color sería .Es millor amb goma Eva per que es mes dur i quedaría millor. Kenay 😉😉😎

    ResponElimina
  4. Hola mariners com estau soc na Laura, a jo em pareix que seria millor fer-ho amb paper ja que no es tant fort i simularien millor les plumes. Moltes abraçades i fins dilluns

    ResponElimina
  5. Hola mariners soc en JOAN, a mi me pareix que deveriem de fer-ho, el virot, de goma Eva, per que es mes resistent i si se nos caiguesi el virot segui intact. Jo pens que sera xulo.
    Fins dilluns.

    Fins dilluns.JOAN

    ResponElimina
  6. Hola mariners som en Oscar!!!
    A jo mes igual pero crec q prefereixo la goma eva pq sera mes resistent i es mes facil per treballar.
    Gracies i bon diumenge a tots😀😀😃

    ResponElimina
  7. Hola mariners jo pensó que millor la goma eva es facil de treballarla i resistent de zoe

    ResponElimina

  8. Jo penso que la goma Eva és millor perquè es maneja fàcil i n'hi ha de molts colors forts. Xykon

    ResponElimina
  9. Hola mariners soc en Roberto
    hi jo penso que es mijo amb goma eva perque lipot buna mes forsa adeu mariners fins dilluns ROBERTO.

    ResponElimina
  10. Bona nit, sóc na Daniela Roig.
    Cris podries posar la conferència de na Maria B al blog? És que si no, no tenc informació.
    Adéu i gràcies.

    ResponElimina
  11. Hola jo crec que quedaria millor amb joma eva perque seria mes resisten millor.MARIA BIBILONI PLANELLS

    ResponElimina