dijous, 8 de febrer del 2018

DIJOUS 8 DE FEBRER DE 2018

Hola Mariners!!

Tal i com vàrem quedar, aquí teniu l´entradeta de la setmana!! 

Demà celebram Carnestoltes a l´escola, i heu de venir emmariol.lats (recordau: no compram disfressa, ens disfressam amb coses que tenim per casa, així fomentam el consum responsable!!!). No cal dur esmorzar (els de 6é conviden a pà i truites). Si de cas, dugueu una ampolla d´aigua!!


1.- AGENDA 21: Aquesta setmana hem continuat cercant informació per fer els cartells. La veritat és que tots els grups heu avançat molt en treball cooperatiu!! Cada vegada sou més capaços d´organitzar-vos les feines, col.laborar entre vosaltres, treballar tots al mateix temps i aconseguir que la feina surti endavant!!  Molt molt bé.









2.- LLENGUA: Hem treballat tipus de paraules (substantius / adjectius / verbs / determinants / adverbis / pronoms personals) i consciència fonològica (saber escriure correctament els sons de les paraules). Aquestes activitats de consciència fonològica ens ajudaran molt a reduir les faltes d´ortografia!!


3.- MATES: Continuam practicant el que hem après sobre fraccions, aplicant els nostres coneixements a la resolució de problemes.


4.- CONFERÈNCIA DE NA LAURA SOBRE "EL CICLO DEL AGUA": Na Laura ens ha explicat els passos del cicle de l´aigua i els estats de la matèria. També hem recordat el concepte d´hidrosfera.
Ah!! I ens ha proposat un experiment com a part pràctica que anirem observant amb el pas dels dies!!

Com a activitat a partir de la conferència us propòs aquestes 2 activitats (a entregar el divendres 16):

-Fer un llistat de 10 coses que fas en la teva vida quotidiana per estalviar o evitar la contaminació de l´aigua.

-Investigar i explicar a través d´un petit text per què de vegades a Santa Gertrudis surt aigua marró o groga per les aixetes. Estaria bé que parléssiu amb algú que conegui les causes d´aquest fet o que consulteu alguna notícia a través d´internet.

També, si ho preferiu, podeu fer una de les 7 activitats proposades per les conferències.

Ah!! I torneu-vos a mirar amb atenció la presentació!!!   L´avaluació de l´àrea de ciències socials d´aquest trimestre serà sobre les conferències!!


TORNEU A MIRAR LA PRESENTACIÓ PICANT AQUÍ!!!








5.- SESSIÓ SOBRE GESTIÓ EMOCIONAL: COM PODEM GESTIONAR LA NOSTRA RÀBIA?
Aquesta setmana hem parlat de situacions que ens fan enfadar, i hem establert una sèrie de passos per gestionar aquesta emoció. Amb els acords d´aquesta sessió hem penjat un cartell a la paret de l´aula, i l´anirem consultant periòdicament.

També hem acordat una sèrie de normes per els dies en què no sortim al pati per mal temps i ens quedam a classe.




6.- TERCERA SESSIÓ D´AQUESTA RONDA DE RACONS: Continuam avançant en els diferents projectes de racons!!


7.-" CARNAVALEANDO..."








COSES A RECORDAR:

Obriu aquest enllaç i trobareu un calendari amb les activitats d´Agenda 21 (i altres) que farem la setmana que vé.   A poc a poc arribam a la meta 3!! Dediqueu temps a repassar el que hem après!!


PER VEURE EL CALENDARI DE LES ACTIVITATS DE LA SETMANA QUE VÉ, PIQUEU AQUÍ.


Demà us esperam emmariol.lats i amb moltes ganes de ballar i passar-ho bé!!

9-10 h:  Desfilada de disfresses a classe.
10h: Rua de Carnestoltes pel poble.
11-12h: Esmorzar compartit (conviden els company@s de 6é).
12- 13,30h: Gimcana 2n i 3r cicle.
14h: A casa!!!   I fins els dimarts dia 13.

Bon cap de setmana de Carnestoltes, Mariners!!!


15 comentaris:

  1. Bona tarda Mariners! Sóc na Daniela Roig.

    Jo aquest any m'enmariol.lare de '' ballarina adormida'' amb un 'tutú' blau de la meva germana, uns escalfadors roses i la camiseta d'un pijama.
    Adéu i segur que demà anirem guapíssims!

    ResponElimina
  2. Bona tarda Mariners!! Sóc en Víctor!!
    A jo el que mes m'ha agradat del dia de Carnestoltes ha set el moment el que han tirat el "confetti".
    Passeu un bon cap de setmana i un bon dia de Santa Eulalia, Mariners!!
    VICTOR

    ResponElimina
  3. Hola soc en Roberto i ajo ma va agrada molt la batucada i l´esmorzar compatit i tambe em agradar molt la gicana adeu marininers bon cap de semana.




    ROBERTO

    ResponElimina
  4. M'agradat molt la conferencia de na Laura i la seva activitat. Tambe m'agradat la festa de carnaval i anar tots emmariol.lats a l'escola!!!, es molt divertit !!!

    Adeu mariners

    ResponElimina
  5. Bona tarda marineers i capitana riallera, soc na Irene, m'ho vaig passar molt bé el dia de carnaval a l'escola, tots anaveu molt bé emmariol.lats. Va ser molt divertida la gimcana. El que no em va agradar va ser que va ploure i no varem poder fer la rua pel poble.
    Adeu i fins dimarts.
    IRENE.

    ResponElimina
  6. Bon dia mariners a jo me a agradat molt aquesta setmana

    ResponElimina
  7. Hola mariners sóc Jordi aquesta setmana se m'ha passat molt ràpid i divendres m'ho vaig passar molt bé. Jordi passeu un bon dia de Santa Eulàlia.

    ResponElimina
  8. Hola...
    Aquesta setmana m'ho vaig pasar super be, els enmariolos aquest any ha set super divertit. Beu na a la rua d'Eivissa perque jo estaba ballant en la carrosa de MATILDA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo no et vaig veure Martina...
      Daniela Roig

      Elimina
  9. Cris a Internet no posa res de per que el agua de Santa Gertrudis era marro

    ResponElimina
  10. Bones tades marines jo m`o vaig pasa molt be ha canestoltes m`e va agada mol tots els disacoc la confeencia de na laua va se molt inteesant m`o vai pasa molt bé ha sa gincana adeu i fins dimats maines i marineas i la capitana reallea(:

    ResponElimina