divendres, 23 de febrer del 2018

DIVENDRES 23 FEBRER 2018

Mariners, aquí teniu l´explicació del que hem fet aquesta semana!!

1.- AGENDA 21: Hem fet algunes de les exposicions orals dels treballs. Cada grup ha explicat les preguntes que s´havien preparat i les dificultats i èxits del treball cooperatiu.


2.- MATEMÀTIQUES: Hem repassat la multiplicació i divisió de fraccions, les fraccions d´un nombre i hem fet problemas, posant especial atenció en anotar les dades, fer les operacions ordenadament i destacar el resultat. També és important observar si el resultat és lògic.
Avui divendres hem fet la prova, a veure com ens anirà!


3.- LLENGUA: Seguim practicant la consciencia fonológica, i també hem repassat els tipus de paraules (agudes, planes i esdrúixoles) i les normes d´accentuació.


4.- SESSIÓ AMB EN PEP SOBRE HABILITATS SOCIALS: Ahir dijous vam gaudir d´una sessió molt divertida i interessant per treballar les qualitats personals i les dels nostres companys. Vam definir una sèrie d´adjectius que ens serveixen per descriure´ns, dibuixar-nos i definir-nos a nosaltres mateixos i a un company de classe. El dia 8 i el 22 de març farem noves sessions!!!

















5.- KAHOOT META 3: Es tracta d´un qüestionari interactiu sobre continguts treballats al llarg de la meta 3. Ens agrada molt aquesta activitat!!




6.- CONFERÈNCIA D´EN JORDI SOBRE "ANIMALES ACUÁTICOS EN PELIGRO DE EXTINCIÓN":   Avui divendres en Jordi ens ha explicat la seva conferencia. Es nota que coneix molta informació interessant sobre animals!! També ens ha proposat una activitat pràctica de muntar un peix amb palets de fusta.





 PER TORNAR A VEURE LA CONFERÈNCIA D´EN JORDI, PIQUEU AQUÍ.

Pel dilluns 5 de març hem de fer la següent activitat a partir de la conferència:

-Un qüestionari de 10 preguntes. Cada pregunta ha de ser sobre un animal diferent i no es poden repetir les preguntes.
-3 dibuixos d´animals aquàtics en perill d´extinció a les Balears.
-Investigar i explicar a través d´un petit text per què són importants les praderies de posidònia.


7.- NOVA SESSIÓ MINDFULNESS: Aquesta setmana hem fet la pràctica llarga d´atenció a la respiració utilitzant una àncora (nas, pit i panxa). També hem practicat abans de fer la prova de mates. Mariners, recordeu-vos de fer alguna pràctica més aquest cap de setmana o en qualsevol moment del dia!!

COSES PENDENTS:
La setmana que vé només vendrem a escola de dilluns a dimecres!!!  Com a activitats pendents tenim:

-Entrega recepta de la felicitat, amistat,... (valors). Pel dimarts 27.
-Prova d´anglès i prova de música (les dues el dimecres 28).
-Practicar mindfulness (atenció a la respiració o atenció als sons).
-Activitat a partir de la conferència d´en Jordi sobre "animales acuáticos en peligro de extinción" (pel dilluns 5 de març).
-Avançar el treball del llibre de lectura (pel 12 març).

Aquest cap de setmana m´agradaria que publiqueu un comentari explicant per  a què us ha servit la sessió d´en Pep. També m´agradaria que escriguéssiu (si ho recordau) quin adjectiu us va tocar i que expliqueu què significa.

Bon cap de setmana, Mariners!!

20 comentaris:

  1. Bona tarda Mariners! Sóc na Daniela Roig.

    A mi la sessió d'en Pep, m'ha servit per conèixer-me i conèixer als meus companys. També he après alguns significats de les paraules (i alguna que altra paraula).
    A mi em va tocar la paraula orgullosa. Significa que està contenta del que faig, fa, ...
    Adéu i bon cap de setmana Mariners!!

    ResponElimina
  2. Bona tarda Mariners!! Sóc en Víctor!!
    A jo la sessió d'en Pep m'ha servit per donar-me compte de que hi ha unes persones que tenen diferents habilitats socials i tambe per coneixer-te a tu mateix.
    A jo el adjectiu que em va tocar va ser positiva.
    Jo penso que una persona positiva es una persona que sempre diu "puc fer aixo, vaig a treure un 10 en la prova" i que pensa que sempre pot fer les coses be.
    Tambe m'ha agradat molt la conferencia d'en Jordi sobre animals marins protegits de les Illes Balears. Enhorabona Jordi!!
    Passeu un bon cap de setmana, Mariners!!
    VICTOR

    ResponElimina
  3. Bona tarda mariners i capitana, soc na Irene, per jo la sessio que ens va fer en Pep m'ha servit per saber millor com soc ( alegre, simpatica, amable, positiva,... ), per coneixer millor als meus companys de classe i tambe amb la primera activitat que varem fer amb en Pep, vaig apendre nous adjectius i el seu significat.
    A jo la paraula que em va tocar va ser, sensible, que per a mi significa, que si a una persona li toquen o li molestan per lo poc que sigui, se enfada o es posa a plorar.
    Em va encantar la sessio que varem fer amb en Pep, va ser molt divertida.
    Jordi, t'ha sorit molt be la teva conferéncia, molt xula l'activitat
    Adeu mariners i capitana riallera.
    Bon cap de setmana.
    Fins dilluns.
    IRENE.

    ResponElimina
  4. Bona tarda mariners i capitana!!! Som en Toni
    La sessio den Pep em va servir per donar-me compte de coses de que jo no ho sabia, per exemple:
    alguns adjectius que a mi em va tocar tafanera que no sabia que era però era cotilla o algo així també de com eren els altres i moltes més coses.
    La conferència d'en Jordi m'ha parescut molt guai i molt xuli.
    Adeu mariners.
    Bon cap de setmana.
    Fins dilluns.
    Toni

    ResponElimina
  5. Hola mariners soc Roberto i a jo meba agrada mol la sessio den pep perque era mol dibertit


    ROBERTO

    ResponElimina
  6. Hola Mariners, soc en Joan.
    En aquesta setmana ha estat molt interessant la sessió d'em Pep. A mi m'ha servit per coneixer adjectius nous i coses dels meus companys i de mi mateix.
    Crec que és una bona manera de aprendre.
    La conferència de Jordi m'ha paregut molt xula, amb els animals marins del mediterrani.
    Adeu mariners, fins dilluns.

    ResponElimina
  7. Hola mariners sóc Jordi a mi m'ha agradat la sessió d'en Pep, em va tocar la paraula poruga i no sàvia que volia dir però al final significava algú que té por. Bon cap de setmana mariners Jordi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A tots ens va agradar la teva coneferencia Jordi!!
      VICTOR

      Elimina
    2. A la teva conferència has posat 2 caracolas.

      Elimina
  8. hola a tots soc en kenay a jo me va agradar molt la activitat den pep i vaig aprendre que signifiquen moltes paraules pero no me anrrecord que varem dir de la meva era afectuosa

    ResponElimina
  9. holaaaa
    soc na Maria Ferrer, a jo m´agradat molt la activitat d´en Pep ha estat molt divertida.
    Hi aprés nous adjectius de com som els de la classe que no sabia.
    A jo hem va tocar: NEGATIVA,que vol dir una persona que sempre pensa malament en totes les coses exemples: hi estudiat molt, segur que suspendré.
    Adeu mariners i bon cap de setmana!!!

    ResponElimina
  10. Jo crec que la sesio den Pep ha servit per aprendre el significat d'algunes paraules, per coneixermos a nosaltres mateixos i per vore com ens veuen els altres a nosaltres.

    A jo em va tocar la paraula: segura: vol dir que una persona te clar el que fa i sap el que esta fent.

    Adeu i bon cap de setmana

    ResponElimina
  11. Hola mariners a jo em va agradar molt en Pep pq va ser interessant apendre paraules noves i va ser molt entrtenguda.
    Fins dema a tots

    ResponElimina
  12. Ami la actividad den pep me sirvió para ver que es lo que piensan mis amigos y quienes son parecidos a mi.
    A por cierto soy DANIELA. G.

    ResponElimina
  13. Hola marinerss!!! A jo no me varen agradar els jocs d'en Pep perque primer deia que fariem una coseta rapida per conoixernos, i ja varem fer aixo dels noms aquellos i en aquell temps podiem aver fet una altra cosa.M'en vaig enfadar moltisim T_T. I me va tocar Indiferent.

    ResponElimina
  14. Hola mariners����...
    M’agradat molt la sesión den Pep��, peque enes ha servir per coneixer mijor les emocionó i aprender algunes. Hami la pararla que me va tocar va ser “tímida “, significa: una persona que lo Costa parlar en public, que te Bergonya. Fines dilluns��Martina

    ResponElimina
  15. Hola mariners soc Yoel a mi me va agrada la sesio d'en Pep vaix aprende com soc per exeple alegre etc... A mi emb va tocar mentidera que vol dir que no diu la veritat.

    ResponElimina
  16. Hola mariners soc na Sonica a jo la sesio den Pep em ba servir per coneixemer mijor. Em ba
    tocar la paraula insegura que es lo contrari a segura

    ResponElimina
  17. Bona tarda. soc Rodrigo a mi em va servir la sessio den Pep per explicar-me mijor en puplic ah si em acord de meva paraula es pacifica:
    pacifica sinifica persona que no desitja conflicte que no vol baralla. Fins dilluns mariners adeu.

    ResponElimina
  18. Hola Mariners a jo ma agradat la conferencia de en Jordi va ser molt intersan.MARIA BIBILONI

    ResponElimina