dimarts, 27 de febrer del 2018

DIMECRES 28 FEBRER 2018

Mariners!!!  Hem acabat aquesta setmana tan curteta i també el mes de febrer!!   Excepte algunes activitats de repàs i d´avaluació, es pot dir que hem arribat a la meta 3!!

Això és el que hem fet aquesta setmana:

1.- EXPOSICIONS ORALS AGENDA 21: Hem acabat d´exposar els treballs dels grups 4 (sectors de producció: primari, secundari i terciari; matèries primeres i productes elaborats), grup 2 (cultiu de la pebrera italiana, tipus de cultius i procès de nutrició de les plantes) i grup 5 (productes químics que s´utilitzen al camp (fitosanitaris, pesticides,....) i agricultura ecològica).





La setmana que vé farem una petita prova de projecte. Si heu estat atents a les exposicions i us han quedat clars els conceptes, ho fareu molt bé.  Si no heu vengut a classe, llegiu-vos els cartells que han fet els vostres companys!!!

També podeu repassar els vostres apunts de les exposicions orals i llegir el document que us he preparat:



2.- SESSIONS SOBRE CANVI CLIMÀTIC I EFECTE HIVERNACLE: Com sabeu, la nostra escola està agermanada amb una altra escola al país de Nicaragua. Hem estat mirant on està situat aquest país, quin clima té i també què és el canvi climàtic i l´efecte hivernacle. Amb els coneixements que tenim els alumnes de 5é i 6é elaborarem un joc de preguntes per enviar a l´escola de Nicaragua!!!




3.- AMICS GRANS I PETITS: Després d´algunes setmanes sense fer l´activitat, aquest dilluns ens hem tornat a trobar amb els companys de primer per compartir una estoneta de lectura i activitats.






4.- TERCERA SESSIÓ FORMAL MINDFULNESS: El dimarts vàrem fer la sessió d´atenció a les sensacions corporals. També vam fer atenció a les sensacions de les mans a través d´un massatge fet en parelles. Després vam escriure què havíem descobert fent aquesta activitat.  Molt interessant !!










5.- ALTRES ACTIVITATS: Filosofia, religió i valors,... També hem fet la prova d´anglès i la prova de música (flauta).

COSES A RECORDAR:

-El dilluns dia 5 de març hem d´entregar les activitats a partir de la conferència d´en Jordi (animales marinos en peligro de extinción).

-El dimarts 6 de març tenim la prova de llengua (anàlisi d´oracions, tipus de paraules i ortografia). A la carpeta taronja tenim un full explicatiu del que hem de repassar i alguns exemples.

-El dimarts farem la prova de projecte (repasseu els apunts!!).

-El divendres dia 9 farem la segona sortida d´Agenda 21 a la finca can Monserrat.


https://docs.google.com/document/d/1uhQSS3l9DGqZbWV9UY0Y0u06WIe6wS88hv2BbxOR0JM/edit?usp=sharing

El calendari que us he posat és provisional (no és segur), i no conté totes les activitats que farem!!

Recordeu també que el dilluns na Júlia farà la seva conferència. El dijous després del pati farem la segona sessió amb en Pep.



Res més!! Si teniu ganes de publicar algun comentari donant alguna opinió sobre la feina o explicant alguna cosa, serà molt benvingut!!!   

Bon cap de setmana llaaaaarg i ens veim dilluns, Mariners!!!

16 comentaris:

  1. Hola soc en Roberto i ajo en ba agrada molt aquesta semana perque a sigut molt cula adu mariners fin dilluns

    ResponElimina
  2. Bona tarda mariners i capitana, soc na Irene, aquesta mini setmana, m'ha agradat molt, ha set basatnt divertida, fer la tercera sessio de mindfulness, les exposicions orals, educacio fisisca, coses sobre el canvi climatic, amic gran,...
    Moltes feliçitats a tots per el gran esforç de les vostres exposicions orals de agenda 21.
    Jo vaig molt be amb el treball del libre, ja he acabat el resum, la part escrita i ja casi estic acabant la part practica.
    Moltes gracies Victor per el video de la poseidonia, t'ho explica molt clar.
    Adeu i bon cap de setmana ( bon entre setmana )
    Fins dilluns mariners i capitana.
    IRENE.

    ResponElimina
  3. Abans habia fet el comentari, pero no se el que ha passat pero se m'ha esborrat i ho he hagut de repetir una altra vegada.
    Adeu i fins dilluns.
    IRENE

    ResponElimina
  4. Bona tarda Mariners!! Sóc en Víctor!!
    A jo el que mes m'ha agradat de la "mini" setmana han set les exposicions de Agenda 21 i tambe la tercera sessió de mindfulness.
    El que menys m'ha agradat de la setmana han set les proves d'avui de musica i d'angles perque les teneim totes el mateix dia i estavem molt alterats!!
    Passeu un bon pont de les Illes Balears i un bon cap de setmana, Mariners!!
    VICTOR

    ResponElimina
  5. Per cert Cris ens podries fer una graella de les properes 2 setmanes?
    VICTOR

    ResponElimina
    Respostes
    1. Us he posat un calendari provisional a l´entrada d´avui. Les activitats poden patir canvis i no están totes apuntades!!!

      Elimina
  6. Bona setmana mariners!!!!Bon cap de setmana!!!!(Jo no perquè estic amb febre)
    En aquesta petita setmana m'ha agradat molt la sessió de Mindfulness les exposicions orals, que mariners ho heu fet molt bé!!!
    Jo crec que perfí hem tingut pont(si crec que no n'hem tingut)perquè quasi totes les escoles en el dís 6 i 8 de desembre tenien pont.
    I res més mariners fins la setmana que ve!!
    TONI

    ResponElimina
  7. bon dia mariners a jo m´agradat molt aquesta setmana encara que alla estat molt curta però el que mes m'a agradat a estat la 3 sesion de maindfulness i l'estic practicant a casa.adeu mariners KENAY

    ResponElimina
  8. Tinc ganes de què arribi el dilluns per fer la conferència i llevar mela de dalt.
    M'agradat molt la conferència de Jordi hi ha set molt bonica.

    BON cap de setmana

    ResponElimina
  9. Hola mariners sóc Jordi aquesta setmana se m'ha passat molt ràpida, m'ha agradat molt la tercera sessió de minffulness. Bon cap de setmana i bon pont mariners Jordi.

    ResponElimina
  10. Hola mariners i la capitana aquesta mini semana m´o he pesat supere bé lo que mes m´agradat a set la sessió completa de mindfulness lo que mes els massatges bon cap de setmana zoe

    ResponElimina
  11. Bona nit Mariners! Sóc na Daniela Roig. Perdoneu que publiqui el comentari tan tard però aquest pont he estat un poc enfeinada.
    A mi el que més m'ha agradat d'aquests dos dies que he vingut han set les exposicions orals. El que menys em va agradar va ser perdrem la sessió de mindfullness.
    Adéu i bon començament de setmana!

    ResponElimina